eric monday

Monday Loves - Eric with Piggy

11:09 PMCaroline Ng May Ling

Yesh! Its Monday! 
Happy Happy Monday! :p

Again, if you guy's have read this, surely know I've got Eric a lil cute piggy for our 1st-monthsary pressie. :p
Am glad he love it! :)

hubbywithpiggy.jpg picture by Kawaiirol

But... do you know?
He actually use that to cheer me up or when I am pissed off with him or other thing, he will show me that!
Grrr.. How can I continue piss when he show such cute piggy to me?!
( Or maybe it just easy to make me laugh? LOL! )

Image002-4.jpg picture by Kawaiirol

Sometimes, he will just randomly send me mms and saying that piggy miss me.
Looking at the picture also can make smile from ear to ear.

Image007-1.jpg

When I am moody, he also will randomly send me mms.
It's enough to cheer me up! <3

Image005-2.jpg picture by Kawaiirol


When I first saw this picture, I thought the piggy "merajuk" !
*LOL*
When look at it properly, piggy actually looking at my picture on lappy! :p

Image004-1.jpg

Lil piggy come out from her lil box!
Saying "Hi" to everyone.
*Mwahaha*

See.. he always use lil piggy to comfort me and cheer me up.
Too easy for him, right??
Doesn't matter, as long as both of us happy! :p

Last week, my blog was infected by malware, and caused my two latest posts gone.
I was pissed off and REAL MAD.
Then I just found out that the malware is from gengblogger icon inside my blog.
I am so pissed off and quickly remove it from my blog.
Boyfie trying to get back cache copy for my two posts and glad I managed to get it back.
Thanks to LadyJava too!
And now my blog is free from any malware! :D

Boyfie that time trying so hard to calm me down and yea finally he got me to sleep.
If not, sure I will stay up for the whole night and get it done then sleep!
Poor him have to bear with my bad temper.
Thanks for loving me n being so caring! :p

[ P/S : My next post will be something special for everyone especially my blogger friends! ]


* FIRST COMMENTER *

Embedded Thoughts

You Might Also Like

61 comments

  1. YAY!!! me FC!! hehehe

    easy to pujuk wifey? no also wor....hehe =3

    the piggy *hugging* ur pic la!! not looking!! T3T

    yerrr...now many ppl saw my messy room already!! shy shy dee...LOL

    eh...wifey never mention ppl thought u and me gaduh that time!! poor me! T3T

    haha anyway...i love and care for you just like how u will do it for me...hehe

    ReplyDelete
  2. this malware sounds serious. tell us more about it?

    ReplyDelete
  3. good u have contacted her..she's the one who's been over my blogs if I experience messiness with it..hehehe

    ReplyDelete
  4. and oh!i love the 4th pic..hahaha..piggy kissing u la?LOL!

    ReplyDelete
  5. morning sweetie! aww such a cute lil piggy :D

    ReplyDelete
  6. omg ur blog was infected by malware!? hmmm gengblogger sounds familiar..

    ReplyDelete
  7. Happy Monday to u..i hope u had a fun-filled weekend :)

    ReplyDelete
  8. Aww so sweet!! The piggy is so cute! hugging your picture leh... :P

    ReplyDelete
  9. malware? err.. dangerous nyer... thank goodness i have no gengblogger badge in my blog :D

    ReplyDelete
  10. Haha! The piggy is so cute!! Reminds me of the piggy I bought in Bali and which ended up with Ethan & Merryn : )

    ReplyDelete
  11. Wow! Luckily I didn't place gengblogger badge in my blog! Anyway, dun use gengblogger anymore. They sucks!

    ReplyDelete
  12. Thank you for putting my piano version of Twinkle2 Little Star on your blog!! : )

    ReplyDelete
  13. @Eric Lee hehe yea FC! :) LOL I dunno ba! :p ish whr got la. hahaha! err yea hor. hahahaha! poor hubby. :p

    ReplyDelete
  14. @Bengbeng actually very serious, it can cause ur blog deleted as well, as google can found out if there is third party trying to hack ur blog n so on. i'll talk more about it if i have the time to blog bout it okie? :)

    ReplyDelete
  15. @GAGAY hahaha cute right?! :p yea she saw my tweets, frustrated tweet bout my blog dat night, lucky she can help me too! :) oops! kiss?? hahaha

    ReplyDelete
  16. @Monica Hi Monica! :) yeaaa dat stupid gengblogger! grrr pissed me off, will never surf there for sure! :< Happy Monday! :)

    ReplyDelete
  17. @iamthewitch hehehe sweet leh?! :p of course hug my picture ler, cant hug me for real ma. lol!

    ReplyDelete
  18. @Merryn yeaa. very very dangerous, later tak pasal2 my blog kena delete! :<

    ReplyDelete
  19. @foongpc haha i noe its cuteee! :p duhh regret to put it in my blog! :( hehe no probs! i love it! Thanks Foong! :)

    ReplyDelete
  20. LOL So cute la the piggy, so smiley no wonder he makes u laugh, it's contagious! :)

    ReplyDelete
  21. It's good that it doesn't take much to make you LOL, sometimes I wish I was more like that! :D

    ReplyDelete
  22. wow, how sweet your boyfie la for keeping you happy all the times! who would go all the way just to make you forget your worries. lucky you, girl! ;)

    ReplyDelete
  23. im glad ur blog is back to normal, caroline. LJ is such a genius when it comes to blog probs. hehehe

    ReplyDelete
  24. Wah, merajuk until cannot sleep ar! luckilly boyfie pujuk, LOL!

    ReplyDelete
  25. it just so easy to smile when someone you like do something cute.. tell you a secret.. Last night I can't sleep because someone's sms... heheheh

    ReplyDelete
  26. @Mariuca hi Mariuca! :D hahaha yea the piggy with smiley face! :p how come? very hard to make you LOL one ah?? :)

    ReplyDelete
  27. @_el@i_ hehehe yea i noe he is always being so sweet to me. :p she is genius with this indeed! ;)

    ReplyDelete
  28. @Petehahaha! not merajuk lar! geram n mad cz of blog probs. :p

    ReplyDelete
  29. @Ghosty Nana hahaha! agree!! woot woot?! TELL ME MORE LARRRR!!! ish ish!

    ReplyDelete
  30. Cute piggy!! U need more of these to relax and cheer you up!

    ReplyDelete
  31. Ahh...piggy is so cute!!! Can I have one? xP Aiyo...you and Eric are making people melt with your sweetness lar...haha! xP Manisnye tidak terhingga.... ^^

    ReplyDelete
  32. Btw, the piggy hor...looks a lot like Eric leh! xP

    ReplyDelete
  33. Hahahaha.....Happy Merdeka to all! XOXO~ xD

    ReplyDelete
  34. haha, so sweet hor?? first anniversary and many many more months to come leh, how many piggy you want to give him?? keke..

    ReplyDelete
  35. i'm wondering, why you give him that piggy?? is it because you call him "my silly pig", hahahaha~~ :p

    ReplyDelete
  36. wah so smart of Eric to console and pujuk you using the very gift that you give him.. lol!! smart man this eric.... lol!

    ReplyDelete
  37. Glad I can help with the missing post Caroline :)

    ReplyDelete
  38. awww that is so sweet.. and cute too! hehehe

    ReplyDelete
  39. Happy Wednesday~ haha. Cutenya that pig~ makes me wanna steal it~

    ReplyDelete
  40. mmm... somebody will feel 'pantang'...

    ReplyDelete
  41. Eyew...like Too-pak-kai, friend of the Monkey God in those Chinese legends. Hahahahahaha!!!!

    ReplyDelete
  42. hahaha....eric...

    gaduh means love ...

    cute cute piggy ... now he can make u angry a lot and then at the end show u the piggy to cool u down..... hehehe

    ReplyDelete
  43. @ChrisAu haha is dat mean i need lots n lots piggy?? :p

    ReplyDelete
  44. @Erika Toh hahaha! this is not sweet. its bittersweet, mwhaha! :p whoopsie..agree agree. mwahahaha

    ReplyDelete
  45. @[SK]ish not every month la! lol! ehhh not la. me wont call him dat de la! :)

    ReplyDelete
  46. @LadyJava haha this is not gud! too easy for him dy. lol! yeay! thnx LJ! :))

    ReplyDelete
  47. @Isley Chang~LOL! wanna steal it? just go on , tell me after u got it. :p mwahahaha

    ReplyDelete
  48. @vialentino ehh too many gaduh is not call love dy worr. :( nemind i wil not give him piggy nemore! :p

    ReplyDelete
  49. @vialentino ehh too many gaduh is not call love dy worr. :( nemind i wil not give him piggy nemore! :p

    ReplyDelete

© My Stories. Powered by Blogger.

Contact Form