Top Social

MM : Love Love Love by Hope ft Jason Mraz

Monday, February 07, 2011
Oh well, I've started working today and yes am so not used to waking up early in the morning after the whole week CNY holidays!
I also know that today is not a good day to start the work, but heard my colleague said that yesterday they actually did opened the office for a while so we're considered "hoi gong" yesterday right?  *LOL*

After all, it's not a total bad day to start work today!
The road is FREE from the road jammed!
and it is...
My Daddy's 49th birthday!
( Happy Birthday to you, daddy! )


And now...
I'm craving for the Roti John that I had at Murni USJ with dear Eric.

Huge Roti John

Owly Images
Gosh! Am just hungry!

Although it is slightly spicy due to the sauce but I love it!
Or maybe because of am too hungry already?! *LOL*
I arrived LCCT quite late as my flight delayed for couple of minutes and worst is Eric took the wrong road.
As a result, we ended up went for a short trip to Negeri Sembilan!

Eric get panicked and worried at the same time as the car running out of fuel and prayed hard for petrol station and thank God!
Everything goes well at the end.
I still remember how Eric get panicked and pissed off and nonstop apologize for his careless-ness!
Lesson to learn here, don't get too excited when meeting your love as you might ended up at other direction!

Oh! See.. My Monday not bad at all!
Listen to this song and you going to love it!



Love... Love... Love... <33


Come join Music Monday and share your songs with us. Rules are simple. Leave ONLY the ACTUAL LINK POST here and grab the code below and place it at your blog entry. You can grab this code at LadyJava's Lounge Please note these links are STRICTLY for Music Monday participants only. All others will be deleted without prejudice.







PS: Because of spamming purposes, the linky will be closed on Thursday of each week at midnight, Malaysian Time. Thank you!

*FIRST 3 COMMENTER*



52 comments on "MM : Love Love Love by Hope ft Jason Mraz"
  1. seeeee....like piggy only that picture... =P

    ReplyDelete
  2. eh...memang panic wan ma like that.. heiyer...we just pass by the border and not visit there also!! >=(

    ReplyDelete
  3. hahahhaha.. wrong turn? happened to my hubby too.. that time.. bf/gf.. we were supposed to go to airport and he didnt turn at the right junction.. lol.. ended up going to subang instead.. and late for flight.. oh no!

    Awesome song dearie.. happy MM!

    ReplyDelete
  4. He too excited already. If I take wrong turn I won't panic, but rather excited on a new adventure. :P

    ReplyDelete
  5. hahah!cute!can't imagine Eric get panic..LOL! happy to both of you!:D

    ReplyDelete
  6. Nice I like it :) Happy MM Carol!

    ReplyDelete
  7. yeah, i know it's definitely a torture on the 1st day of work after the long CNY break..

    ReplyDelete
  8. so everyone's back to reality and start fighting again.. i'm anxiously waiting mine on Wednesday :(

    ReplyDelete
  9. haha, your flight just delayed for a couple of minutes?? wow, that's nothing lor, it's not late for hours what~~ :D

    ReplyDelete
  10. OMG, that Roti John!! so lots of mayonaise and chili sauce, a bit fattening lor i think.. :D

    ReplyDelete
  11. happy birthday to your dad!! how did you celebrate his birthday??

    ReplyDelete
  12. Not a fan of roti john...and when people say I wanna go to the john, they mean going to the toilet. Dunno why. LOL!!!

    ReplyDelete
  13. Wow nice oo get short trip again to Negeri Sembilan.. hehe.. say happy birthday to your dad.. Send my regards to your parents.. hehe..

    ReplyDelete
  14. Your dad is only 49???? That is the same age as William!!!!

    ReplyDelete
  15. Eric SSG!! :D:D Morning Caroline!

    ReplyDelete
  16. Sure or noooooot spicy the roti john? Sikit saja yes? :)

    ReplyDelete
  17. Speaking of spicy stuff, I just had udang penyet for dinner aiyooo pedas pedas!!! lol!

    ReplyDelete
  18. Happy Birthday Uncle! I hope u had a wonderful day with ur lovely daughter here hehehe!

    ReplyDelete
  19. Love Jason Mraz and this is another great song from him, great choice sweetie! :D

    ReplyDelete
  20. Happy MM sweetie, thanks for dropping by my sites today, u rock! :D:D

    ReplyDelete
  21. Happy Birthday to your dad! Whatever you were eating made me hungry! :)

    Love your song choice - happy MM! :)

    Bless the Broken Road

    ReplyDelete
  22. Omg the roti john looks so GOOD! I haven't had that before in Murni... next time must call me along ok!! Poor Eric .. he sure very stressed out after taking wrong turn and out of fuel! luckily everything ended up ok!! :)

    ReplyDelete
  23. Happy happy birthday to your Dad, Caroline. :-D

    Haha...so he is so excited that he panicked. Well, I hope your beloved will learn the lesson you said. ^_^

    That's a big Roti John...and I want that!

    Thanks for visiting my blog. Did Foong challenge you to eat the balut?

    ReplyDelete
  24. Happy birthday to your daddy :)

    ReplyDelete
  25. waaaah not yet taking my lunch... now it makes me suppeeeeer hungry haha

    ReplyDelete
  26. and Happy Birthday to your dad .. best wishes on him!!

    ReplyDelete
  27. can't imagine... i keep on looking back at your photo hahaha...

    ReplyDelete
  28. have a great day Carol and happy blogging

    ReplyDelete
  29. lol Choooooooop! =P Man imma sick now, cant have food properly! =P

    ReplyDelete
  30. Haha! I also LOL when I read from kik that Eric drove all the way to Seremban! Oh no petrol some more? Sure stressed lah, like that! Haha!

    ReplyDelete
  31. ooh! The roti john looks so sinfully delicious! Yum!

    ReplyDelete
  32. Happy belated birthday to your daddy! : )

    ReplyDelete
  33. Nice song! Always like Jason Mraz! : )

    ReplyDelete
  34. @Eric LeeFC1! Thnks! will pass to him ur wish! ish whr got talk bad bout u! :p hmph! say me piggy only! >:(

    hahaha!! yeaaa la, still got pass by wat! :D

    ReplyDelete
  35. @LadyJava haha! is it?? alamak! late for flight? got missed flight or not? :0

    ReplyDelete
  36. @Kelvin Tan LOL! see can happy happy not if dat running out of fuel! LOL!

    ReplyDelete
  37. @[SK] yes really a torture!! :( whoa u so nice! start work on Wed ah! :D but late arrived thr like 20mins? :/ haha its yummy!! :p

    Thanks. we had dinner with him only. :)

    ReplyDelete
  38. @suituapui haha its yum! :p haha got such thing one ah?? i dunno ler. lol

    ReplyDelete
  39. @Frenda haha! yeaaa! okie will do! Thanks aunt! :D

    ReplyDelete
  40. @Merryn YES! My dad is a tiger too! lol! eh but William not baru 37 meh?!

    ReplyDelete
  41. @Mariuca hello dearie! ;) not so spicy! lol aiyooo pedassss la dat!

    haha me not lovely daughter to him for sure! hahah passed ur wishe to him dy! :D

    ReplyDelete
  42. @Stacy Uncorked thanks! :D haha thanks for dropping by. Happy MM!

    ReplyDelete

Auto Post Signature

Auto Post  Signature