Top Social

Fun Time with Abby and Kevin!

Thursday, July 29, 2010
It has been quite a long time I didn't hang out with some friends huh?
Hehe. Nahh am just being way too busy in life instead of enjoying it I guess. :S

Alright let me intro two of my friends, they were both new friends of mine. :))
So, this will be the second hang-out with Abby and first one with Kevin. :P

After first hang-out with Abby, we then added each other on facebook, I guess all of you did.
To be honest, we didn't even talked to each other on the first met, guess it due to clubbing which what I'm not really into it. 
Talking with her on facebook and getting to know, and she ask for movie out!
So, planned the time and date.
Yeah, and Kevin coming along with us. 

We then decided to go for Suria Sabah shopping mall for the 3D movie.
The time we arrived there was still very early and so we go for dinner first!
DSC00557.jpg

We standing in the middle of the mall and choosing what to eat and at final decision - Shabu Shabu! XD


LOVELIES.jpg

That's three of us! :D

We chosen the set for three person!
Three choices of soups!
Picnikcollage-1.jpg picture by Kawaiirol

DSC00568.jpg
Looks fresh! :P

Imma start cooking. mwahahaha!! 


Heeee.. so in the mood of cam-whoring? 

Picnikcollage.jpg

Oops! That's what we do while eating.
I mean after eat maybe? XD
DSC00546.jpg
Kevin is very fun guy I can say.
He pose accordingly as what Abby asked him to!
Cute aye?
DSC00539.jpg
Well am having fun with them!

DSC00550-2.jpg picture by Kawaiirol
Those moments was so happy. :))
DSC00545-1.jpg
Peace anyone? :P

DSC00542.jpg
Tummy full already, so its time to pay the bill!
The big brother Kevin paid for it. :D

After filled our hungry tum-tums, there's actually still have another 40minutes before our movie started.
Sooooo, we walked around and I spotted this place!!!
Heee.. :D

I wanna play with the little submarine! :P
Abby and Kevin looking at me and I guess you guys know how was they react?
*FACEPALM*
Anyway, Kevin was being so nice and get some tokens for me to play!
DSC00559.jpg
I get inside and PLAY!
It's FUN you know with the music played.
Guess some of you watched this video in my facebook's profile.



Err.. I'm just enjoying myself to kill the whale that keep attacking my submarine!
And I WON okay! :P

After that we go for "shooting" game, gosh I was shocked by the sound effect actually!
Both Abby and Kevin laughing so hard when they saw me shoot only the leg part of the armies!
I don't kill people okay? It's scary!! 
DSC00564-2.jpg picture by Kawaiirol
So, Abby going to shoot Kevin!

So, no more Kevin.
I "killed" Abby.
*mwahaha*

DSC00566-1.jpg

I felt guilty and I've decided to kill myself too.
LOL!

Nah... kidding peeps! :P

Time for movie!
We get popcorns and drinks for ourselves before enter the cinema hall. :)

DSC00567.jpg
Heeeee... :))
Still have time for cam-whoring! XD
We looked cool with the 3D glass right? *LOL*

DSC00556.jpg

After the movie, we actually went to meet some other friends and hang out at Upperstar till quite late.
That's the time I enjoyed my Chocolate Smoothieeeeeeeeeeee.
(Love it.)

Thanks for the fun, Abby!
Thanks for the treats, Kevin!
Thanks for the company! =D

*FIRST COMMENTER*


elai’s haven

28 comments on "Fun Time with Abby and Kevin!"
  1. hey caroline! it really feels great to hang up with friends. you're post makes me wish i'm closer with my friends so we could hang up more frequently

    ReplyDelete
  2. @_el@i_ wow! FC!! hehe yea i love hang out with friends! its fun! :D

    ReplyDelete
  3. wow, looks like a fun day out with your friends leh.. all look so happy in the photo..

    ReplyDelete
  4. that shabu-shabu looks nice leh.. but how come got instant noodles so funny one?? haha~~

    ReplyDelete
  5. hmph...chocolate smoothie summore!! XD

    ReplyDelete
  6. yay! FC. thanks, caroline! the food looks yummy-licious it made me hungry.

    ReplyDelete
  7. @[SK]err me oso dunno! haha but its yummy! XD

    ReplyDelete
  8. @_el@i_ hehe welcome! :D ok next time i bring u eat together ok? :P

    ReplyDelete
  9. ahas...no bad 0o..=D
    next time bring mi along ya..=D

    ReplyDelete
  10. @Anonymous ehem2! who is this?? Wendy?? Mandy?? Leave ur name ba! XD

    ReplyDelete
  11. A fun day's out with new frens.. Nice!:P

    ReplyDelete
  12. It looks like you had a great time with your friend Caroline. That is always good to be able to chill with friends. You look great in the pics also. Take care my friend.

    ReplyDelete
  13. @BillHaha! yes had a great time with them! :D Thnx Bill! u too okie? :D

    ReplyDelete
  14. wah....nice to see all ur cam whore pics...kevin is funny and good in posing lah...must be u both influence him one ler!

    ReplyDelete
  15. Wah, nice food and nice companion!

    ReplyDelete
  16. Wah! The 2 of you = 1 Kevin. Ya...fat people always full of fun, nice to be with...like me! Hehehehehe!!! Btw, how much per person - that Shabu2? Looks good...

    ReplyDelete
  17. @vialentino HAHAH!! ehhh where got!! abby d one asking him to pose worrr. XD

    ReplyDelete
  18. @Peteyea!! next time u come n join us k?? XD

    ReplyDelete
  19. @suituapui sure sure!! next time sure will have fun with u!! :D err that one we took a set for 3 person one = RM88 . hehe but side dish n drinks different price la. :D

    ReplyDelete
  20. everything looks really fresh.. :D

    ReplyDelete
  21. You seem to enjoy your friends company. Go girl.

    I'm just not fond of Shabu Shabu. Maybe because I don't know how to cook. I just can't get the right taste. LOL!

    ReplyDelete
  22. @Gee Hehehe yeap! ;) u shud try it one day! :D

    ReplyDelete

Auto Post Signature

Auto Post  Signature